روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

قیم ملت

بدون شک شما نیز چنین افرادی را دیده اید که بدون هیچ دلیل خود را قیم ملت می دانند و همواره فکر می کنند که مصالح مردم را بیشتر از خودشان تشخیص می دهند و به خیال خودشان اگر روزی آنها نباشند زمین و زمینیان گمراه خواهند شد.!!!!!

روز 22 بهمن برای راهپیمایی به نزدیکترین مسجد (مسجد سیدحمزه تبریز) رفتم  .به محض رسیدن یکی را دیدم که بسیار بالا و پایین می رفت که یکی از بچه ها او را نشان داد و گفت : بابا!  ایشان نظم مسجد را بهم می زند از دیروز ازش خواهش کردیم که اجازه دهد در راهپیمایی عکس هایی از آقای احمدی نژاد هم در جلو ماشین و در اختیار راهپیمایان قرار دهیم که ناراحت شد و حتی با یکی از آقایانی که هرسال شعار می داد درگیر شد که چراطرفداری از آقای احمدی نژاد که در انتخابات رقیب آقای هاشمی شدند می کنید؟!! و به همین خاطر تعدادی از عکس های آقای هاشمی را در تابلویی بزرگ و نیز در روی ماشین نصب کرده بودند و کسی جرات اظهار نظر نداشت .!!!

البته نه آقای احمدی نژاد از داشتن چنین بدخواهانی باید ناراحت باشد  و نه آقای هاشمی به داشتن چنین طرفدارانی افتخار می کنند.

حالا کی باید برایش توضیح دهد که این مردمی که این آقا را انتخاب کرده اند همان مردمی هستند که یک روز هم ایشان را انتخاب کرده بودند.البته ایشان نمونه بسیار کوچکی است.

شاید در کشور ما کمتر کسی باشد که نام آقای اعلمی نماینده تبریز را نشنیده باشد.کسی که معمولا رای اول یا دوم در تبریز متعلق به ایشان است  و این در حالی است که ایشان معمولا" تبلیغات نمی کنند و اصولا" نیز کسی که یک دوره انتخاب شده است دیگر نیاز به تبلیغات ندارد چون در این مدت مردم می بایست او را شناخته باشند.

و حالا می شنویم که گروهی تحت عنوان هیئت نظارت استان برای ایشان عدم  صلاحیت داده اند.

آیا ایشان صلاح مردم را بیشتر از خودشان می دانند ؟ و یا اگر مردم در این دوره ایی که ایشان را انتخاب کرده اند اشتباه کرده اند . و اگر ایشان تازگیها صلاحیت خود را از دست داده اند آیا مردم خود قادر به تشخیص این امر نخواهند بود.و آیا بهتر نبود که قضاوت به خود مردم سپرده می شد؟

این بسیار بی انصافی است اگر خواست مردم مطابق خواست ما بود آنها را مردمی فهمیده و در غیر این صورت آنها را افرادی بدون درک و فهم صحیح بدانیم!

لابد معنی اتحاد ملی و انسجام اسلامی در دیدگاه این عده آن است که هر کس از جناح و حزب ما نباشد آنها را گمراه بدانیم.؟!!!!!

پیامبر اکرم (ص) در مورد فرد بسیار عابد که هنگام ورود به مسجد تصورش این بود که من در بین این جمع بهترینشان هستم فرمودند:من نشانی از شیطان را در پیشانی ایشان می بینم.

و چقدر وضعیت مملکت بهتر خواهد شد اگر به هر کسی که رسیدیم تصورمان این باشد که شاید ایشان در نزد خدا گرامی تر و عزیزتر از ما باشد.تصوری که اکنون اکثر ما از آن بسیار فاصله گرفته ایم.یکی را بخاطر شهرستانی بودن دیگری را بدلیل لهجه و قومیت و یکی را بدلیل سواد کمتر و یا شغل  و رتبه  و مقام و موقعیت اجتماعی بدتر از خود می دانیم و یا اصلا" او را بد دانسته و خود را بهترین می دانیم.

پس وای برما !