روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

احمدی‌نژاد همه را به جان هم انداخت

علی مطهری نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس که همواره در دولت‌های مختلف و به ویژه دولت احمدی‌نژاد چهره منتقدی از خود نشان داده است این بار با خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرده است که محوریت آن را حوادث 88 تشکیل می‌دهد. گفت‌وگویی که به این حوادث برخلاف آنچه تا امروز به آن پرداخته شده است، می‌پردازد؛ هر چند که مطهری علاوه بر مواضع متفاوت خود درباره حوادث 88، خود را مدافع این جریان نمی‌داند.


به گزارش پارس به نقل از فارس، این فعال سیاسی درباره حوادث بعد از انتخابات 88 گفته‌است «شاید خود آقای میر‌حسین موسوی هم از فعالیت‌های تشکیلاتی مطلع و حتی راضی نبود.» او درباره اینکه چرا موسوی هیچ گاه اعلام نظر نکرد؟ گفت: «او آزاد نبود که بخواهد حرف بزند.»

در شرایطی که خبرنگار خبرگزاری فارس در مقابل این پاسخ مطهری از آزادی میر‌حسین موسوی در اعلام بیانیه از طریق رسانه‌های ضدانقلاب تا یک سال و نیم بعد از انتخابات گفت، مطهری پاسخ داد که «این فعالیت‌ها با فیلترشکن بود و این آزادی نیست».


نماینده مردم تهران در مجلس همچنان مناظره را از عوامل اصلی و جرقه فتنه می‌داند و درباره اینکه آیا معترضان نباید به راه‌های قانونی تمکین می‌کردند؟ گفت: «بله، آنها هم خطا کردند؛ اما باید آنها را آزاد می‌گذاشتیم که حرف‌شان را بزنند. من معتقدم که اگر آقای موسوی و کروبی و احمدی‌نژاد همان ماه‌های اول به طور همزمان محاکمه علنی می‌شدند، فتنه‌ همان روزها تمام شده بود اما یک طرف دیده نشد و متاسفانه فقط از یک طرف انتقاد شد و به آنها نیز آزادی داده نشد که حرف بزنند. البته تمکین نکردن به قانون و دعوت مردم به خیابان کار درستی نبود. از آن طرف هم آقای احمدی‌نژاد باعث شروع و شعله‌ور شدن این قضیه شد. به هرحال شروع فتنه با احمدی‌‌نژاد بود و او هیزم فتنه را فراهم کرد و موسوی آن را شعله ور کرد.»

ادامه مطلب در سایت فارس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد