روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

روزی تو خواهی آمد

مطالبی در مورد کامپیوتر بهداشت و تغذیه مطالب اجتماعی مذهبی و....

گلایه میرحسین موسوی از خاتمی

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی درباره برخی اخبار غیر معتبر مبنی بر ارائه نامه گلایه آمیز میرحسین موسوی به وی گفت: چنین نامه‌ای وجود نداشته و آن را تکذیب می‌کنم.

رییس جمهور سابق کشورمان که در راه پیمایی 22 بهمن در حضور پیدا کرده بود در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نامه گلایه آمیز مهندس موسوی به خاتمی گفت: هیچ نامه گلایه آمیزی از سوی ایشان به بنده نوشته نشده است و چنین نامه ای را تکذیب می کنم.

سید محمد خاتمی در پاسخ به دیگر سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا با حضور شما میر حسین موسوی هم در صحنه خواهد بود، پاسخ نداد.

پیش از این سایت نزدیک به اعتماد ملی و خبرگزاری فارس از ارسال این نامه گلایه آمیز خبر داده بودند و حتی یکی از روزنامه ها جملاتی از این نامه خیالی را به نقل از میرحسین موسوی ذکر کرده بود. 

ک روز پس از اعلام کاندیداتوری خاتمی و اعلام این نکته از سوی خاتمی که میرحسین موسوی در تردید به سر می‌برد و به علت همین موضوع نتوانسته به جمع‌بندی برسد، میرحسین موسوی نامه‌ای گلایه‌آمیز برای خاتمی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، میرحسین موسوی در این نامه نسبت به رفتار انتخاباتی خاتمی به شدت گلایه کرده است.
موسوی خطاب به خاتمی مطلبی با این مضمون نوشته است که چرا با وجود اینکه به شما احساس تکلیف می کنم اما قصد ندارم به این زودی اعلام نامزدی کنم و تا اردیبهشت باید منتظر ماند، در مورد من اینگونه صحبت کردید و سریعا اعلام حضور کردید؟


در ادامه خبر سایت تغییر آمده است: این نامه توسط یکی از معتمدین موسوی در اختیار خاتمی قرار گرفته است.
میرحسین موسوی و خاتمی یکی دو روز پیش نیز دیداری با هم داشتند. هنوز از سوی سید محمد خاتمی پاسخی به این نامه داده نشده است. 


همچنین روزنامه جوان در مطلبی خبری – تحلیلی با عنوان" انتقاد شدید میرحسین از خاتمى" که امروز آن را منتشر نموده با بیان وجود اختلاف در اردوگاه حامیان خاتمی و موسوی آورده است:


سید محمد خاتمى عصر روزگذشته از حضور قطعى خود در رقابت هاى انتخاباتى دور دهم خبرداد.اما حتى این امر نیز مانع از آن نمى شود که منازعات پنهان حامیان خاتمى و میرحسین ازاعماق رایزنى هاى پنهان، راهى به سطح پیدا نکند.
نویسنده این مطلب نمودار شدن اولین رگه جدایى حامیان خاتمی و موسوی را از آن زمان می داند که سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت به عنوان اصلى ترین حامیان خاتمى از در نظر گرفتن پست معاون اولى در دولت آتى خاتمى براى میرحسین سخن به میان آوردند،سخنى که گویا چنان میرحسین را برافروخت که بلافاصله با گسیل داشتن یکى از معتمدان خود به نزد بزرگان جبهه دوم خرداد به آنان هشدارداده بود،«من طفیلى نیستم که این گونه با من برخورد مى شود،من نه عنصر درجه ۲ هستم ونه آدمى که اجازه بدهم با برگ من بازى شود».


"جوان" همچنین در این مطلب آورده است: در این میان اما واکنش تشکل هاى مزبور در لایه هاى دیگرى از سوى حامیان خاتمى پاسخ داده شد.واکنش اول آن ها این بود که در جلسات متعدد با سید محمد خاتمى ضمن تاکید بر تعجیل بر اعلام کاندیداتورى ،به او خاطرنشان کردند که ستاد هاى دوم خرداد تنها براى خاتمى فعال خواهند شد و او انتظار آن را نداشته باشد که مجموعه و سیستم انتخاباتى آنان براى کاندیداى دیگرى غیر از او فعالیت کنند. واکنش دوم هم این که عناصر نزدیکى به سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت،مانع از حضور برخى از نزدیکان میرحسین به بنیاد باران شده اند. در همین زمینه گفته مى شود در یکى از جلسات اخیر بنیاد باران از حضور یکى از مشاوران رسانه اى میرحسین موسوى ممانعت به عمل آمده وبه وى گفته شده است که «دو جانبه کار کردن » براى آنان قابل پذیرش نیست.
این روزنامه صبح کشور همچنین اوج این اختلافات را رویارویى مستقیم میرحسین با خاتمى دانسته است،مواجهه اى که روز شنبه ۱۲ بهمن و در جلسه سوم موسوی و خاتمى به وقوع پیوست. موسوى در این جلسه از طرح موضوع «یا من یا موسوى» انتقاد کرده و گفته است،«من این حرف را قبول ندارم.ممکن است من بیایم شما هم بیایى،یا نه، شما حضور پیدا نکنید من هم به تصمیم برسم که نیایم» .


"جوان" در ادامه آورده است:این جملات میرحسین اما گویى براى حامیان خاتمى بسیار گران آمد .چرا که در جلسات درون گروهى خود ضمن بررسى آخرین وضعیت انتخاباتى ،میرحسین را فردى غیر قابل کنترل خوانده و حتى برخى از چهره هاى رادیکال با بیان طرح این تحلیل که «میرحسین مامور برهم زدن وحدت اصلاح طلبان است» بر رسانه اى کردن این تحلیل تحت عنوان «تعامل میرحسین با برخى از مقامات»،براى بهم ریختن بازى دوم خرداد تاکید کردند.
در بخش دیگری از این مطلب ضمن تاکید بر جدی بودن میرحسین برای حضور در انتخابات آمده است:اعلام مسئولان ستاد میرحسین موسوى و نیز راه اندازى چند سایت دیگر انتخاباتى وى ،حامیان خاتمى را به این باور رسانده که ایده محور«میرحسین- خاتمى» به فرجام خود نزدیک شده و موسوى پایان این بازى را با استقلال خود رقم زده است.


"جوان" در مورد اختلافات حامیان خاتمی و موسوی افزوده است :در این میان آخرین اخبار به دست آمده حکایت از آن دارد که لایه هاى رادیکال دوم خرداد ضمن فعال ساختن حلق اتصال خود به اپوزیسیون و رسانه هاى آن براى نقش آفرینى در انتخابات،پیغام هاى تهدید آمیز دیگرى را نیز براى میرحسین ارسال کرده اند مبنى براین که در صورت ادامه حضور وى در عرصه انتخابات مباحث مربوط به دهه ،۶۰ضعف مدیریتى و پشت پرده استعفا هاى مکرر وى را از پرده برون خواهند انداخت.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید احمد میرزاده جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.seyyed-ahmad-mirzade.persianblog.ir

میرحسین موسوی .خاطره ای از دورها و امیدی برای آینده ها .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد